Search

Mövcud olan restoranı satın almaq, yatırım etmək üçün düzgün seçim ola bilər.

Updated: Aug 8

Mövcud Restoranı necə satın almaq olar?



Mövcud bir restoran satın almaq, bir restoran sahibi olmaq xəyalınızı həyata keçirmək üçün əla bir yol ola bilər.Sıfırdan yeni bir restoran almağın çətin ilk illərini atlayırsınız. Bir restoran franşizası satın almaqda olduğu kimi, dərhal ad tanınması və daxili müştəri bazası qazanırsınız. Sıfırdan bir iş planı və menyu qurmaq lazım deyil. Ancaq restoranın yaxşı və ya pis varisi olmuş olursan.Mövcud müəssisənin mükəmməl bir nüfuzu yoxdursa, heç vaxt büdcənizi müsbətə doğru hərəkət etdirə bilməzsiniz.

Sevdiyiniz servis olunan yeməkləri və ya restoranı əldə etməyə atlamadan öncə nə satın alacağınıza diqqətlə baxmalısınız. Artıq təcrübə qazanmış restoran layihəsinin olma çətinliyindən yayınmaq şansınız olduğundan, mövcud restoranı satın almağa müvəffəq olmaq üçün asan bir qazanc bileti əldə etmirsiniz. Yeni bir restoran açdığınız zaman nəzərə alınacaq qədər bir çox nüanslar mövcuddur. Istifadə olunan bir avtomobil almaq kimidir: bir nəqliyyatı istifadə etməzdən əvvəl onun haqqında hər şeyi bilmək istəyirsən. Burada bəzi vacib nüansları nəzərdən keçirək.


1. Restoran niyə satılır?

Ən böyük sual budur - niyə ilk növbədə satmaq istəyirlər? Axı, restoran müvəffəqdirsə, onda niyə ondan qurtulmaq istəyərlər? Satışın iki əsas səbəbi var:

Restoran sahibləri təqaüdə çıxmaq istəyə bilər və ya öz müdirləri olmaqdan yorulmuş ola bilərlər. Tələb olunan bir işdir və uzun saatlar pul ala bilər. Sağlamlıqdakı ağırlaşmalar, ailə problemləri və ya digər şəxsi problemlər bəzi insanlar üçün bir restorana sahib olmağı çətinləşdirə bilər. Əgər onlar üçün uyğun deyilsə, bir restorana sahib olmağın sizin üçün uyğun olduğundan əmin olun. Ehtiyacları (xəbərdarlıq zəngləri) ödəmək üçün kifayət qədər pul qazana bilməmələri və bütün sərmayələrini itirmədən restoranı boşaltmaq istəmələri (daha yüksək xəbərdarlıq zəngləri). 2. Maliyyə mənzərəsi nədir?

Bir restoran satın almadan əvvəl bunun sizin üçün yararlı bir iş olub olmadığını bilməlisiniz. O restoranın ilkin görünüşü nə qədər uğurlu bir layihəyə bənzəsə belə, mailiyyətini daha dəqiq hesabat aparmadan sahiblənmək risklidir. Bu əvvəldən hər hansı bir vacib məsələdən xəbərdar olmadan biznes əməliyyatına başlamaq deməkdir. Kiçik bir biznes krediti üçün müraciət etməyi planlaşdırırsınızsa, hər halda restoranınızın biznes planı üçün maliyyənin ətraflı təfərrüatını yaratmalısınız.

Mənfəət və zərər, pul vəsaitlərinin hərəkəti haqqında hesabatlar, balans hesabatları, bank qeydləri və vergi tarixi - bunların hamısı sizin və mühasibinizin analizindən keçməsi üçün ədalətli oyundur. Baxmalı olduğunuz şeylərə qida və içki satışları (aylıq və illik), əmək xərcləri, qida xərcləri və yoxlama ortalama daxildir. Kommunal xidmətlər, kirayə haqqı, sığorta və vergi xərclərinə də baxılmalıdır. Mövcud satıcı müqavilələrini və miras qalacağınız hər hansı bir aktivin (xüsusilə avadanlıqların) vəziyyətini araşdırın. Qəbul edəcəyiniz öhdəliklərə baxın - kimdən borc alacaqsınız, nə qədər və aylıq ödənişlər nədir? Mövcud sahiblərin heç bir krediti yoxdursa, ancaq pul borc almağı planlaşdırırsan, bu dəyəri restoran biznes planında da müəyyən etməlisən.

Sahibi sizə sənədlərini göstərməkdən çəkinirsə, bundan sonra da davam etmək mənasız riskdir. Satışa ciddi yanaşan hər kəs restoranının maddi sağlamlığı barədə dəqiq bir şəkil verməyə hazır olmalıdır. Unutmayın ki, məlumatlarınızı hər hansı digər tərəflərlə bölüşməyəcəyinizi bildirən açıqlanmayan bir razılaşma imzalamağınız lazım ola bilər.


3. Vergi problemləri və ya hüquqi problemlər varmı?

Satış və ya əmək haqqı vergisini ödəməmək restoranların bağlanmasının ən çox yayılmış səbəblərindən biridir. Bu öhdəliklər hökumətin cəzası altında tez bir zamanda birləşir və bu qarışıqlığı miras almaq istəmirsiniz. İzləmək üçün bir çox digər qanuni sənəd var: ödənilməmiş əmək haqqı, müştəri davası, icarə haqqı, səhiyyə şöbəsinin sitatları və.s problemlər. Restoran xəyalınızın qanuni bir kabusa çevrilməməsi üçün bütün ictimai qeydləri nəzərdən keçirmək üçün bir vəkilin köməyinə müraciət edin.

4. Yer necədir?

Satışa çıxarılan restoranla çox tanış olmasanız (ya orada işləmisiniz, ya da tez-tez işlətmisiniz), iş yerinin necə işlədiyini öyrənməlisiniz. Sıx bir ərazidə yerləşir? Ayaq trafikini gətirmək üçün kifayət qədər görünür? Biznesi təşviq etmək üçün kifayət qədər dayanacaq varmı? Yaxınlıqdakı kimi rəqabət nədir? Bu yaxınlarda biznesə zərər verə biləcək yeni bir restoran açıldımı? Mülk icarəyə götürülərsə, qonşuluq üçün kirayə haqqı varmı? İcarənin gələcək şərtləri nələrdir?


5. Onun reputasiyası necədir?

Müəssisədə sadiq bir nizamlı olsanız da, geniş ictimaiyyətin gözü ilə baxmağa vaxt ayırın. Digər yerli sakinlər yemək və xidmət barədə nə düşündüklərini öyrənmək lazımdır. Bu anlayışlardan bəzilərini kənardan müştəri kimi izləyə bilərsiniz. İnsanların təcrübələrini izah etdiklərini görmək üçün Google və sosial media kimi mənbələrdən faydalanın. Restoranın "yeni rəhbərlik altında" olmasını təbliğ edərək hər zaman ikinci şans qazana biləcəyiniz həqiqət olsa da, dəhşətli bir reytinqi aradan qaldırmaq çətin ola bilər.

6. Bütün Markanı alacaqsınız?

Restoranı almaq istəməyinizə qərar verərsinizsə, yenə də hər şeyi - adını, loqosunu və menyusunu və ya sadəcə yer və avadanlıq istəməyinizi müəyyənləşdirməlisiniz. Satışdan sonra restoranların rebrendinq etməsi nadir deyil və reputasiya üzərində işləməyə ehtiyac olduqda bu yaxşı bir seçim ola bilər. Bəzi hallarda bu, sıfırdan başlayan kimi hiss edilə bilər. Başlanğıcda hər hansı bir böyük dəyişiklik etməyi planlaşdırmırsan, o zaman mövcud restoran adını və markasını qorumaq yaxşı olar. Bütün bunlardan sonra,heç bir qayda qanunluq pozulmazsa,konseptini dəyişilməməsi məsləhət görülür.